Szanowni Państwo,
Uprzejmie zapraszamy do składania Wniosków o Nagrody Naukowe Rektora. TERMIN upływa
1 września 2025 r.
Informacje szczegółowe dotyczące trybu przyznawania nagród, dostępne są w treści Regulaminu – załącznika do uchwały nr 95/2025 Senatu UMP z dnia 28.05.2025 r.
zgodnie z §9 Regulaminu Nagród Rektora dla Nauczycieli Akademickich i Pracowników Badawczych w roku 2025:
1. Uprawnionymi do złożenia wniosku o przyznanie nagrody do Rektora (załącznik nr 4), zwanymi dalej wnioskodawcami, są:
2) przewodniczący rady kolegium nauk (nagrody naukowe, organizacyjne dotyczące osiągnięć o charakterze naukowym, nagrody za całokształt dorobku)
Dokumentację w wersji elektronicznej proszę przesyłać na adres mailowy:
nagrodynaukowerektora@ump.edu.pl
Regulamin Nagród Rektora dla Nauczycieli Akademickich w roku 2025
Wniosek o przyznanie nagrody Rektora (proszę dołączyć dokument w formie edytowalnej)
Oświadczenie wspólautorów osiągnięcia naukowego
Oświadczenie kierownika jednostki w sprawie przyznania Nagrody Rektora
Zgoda wspólautorów na złożenie wniosku o indywidualną Nagrodę Rektora
Z wyrazami szacunku
prof. dr hab. Przemysław Mitkowski
Przewodniczący Rady Kolegium Nauk Medycznych
prof. dr hab. Błażej Rubiś
Przewodniczący Rady Kolegium Nauk Farmaceutycznych
prof. dr hab. Bartłomiej Perek
Przewodniczący Rady Kolegium Nauk o Zdrowiu